روزنوشت

سلام 

این دو روز گذشته که گذشت 

ولی به دکتر رفتن گذشت  

شنبه که نوبت داشتم و یکشنبه هم برای آ........ 

خوبم  

حالم خوبه 

ولی هنوزم احساس می کنم که باید یه کاری انجام بدم 

خستگی فقط بهونه است 

فقط بهونه  

 

می شه گفت این روزها   . روزهای قبل از طوفانه  

 

دیشب که توی ماشین نشسته بودم تا محمد بیاد نگاهم به ماه افتاد  

ماه شب هشتم رجب بود  

یاد نوشتن افتادم 

دلم می خواست اون لحظه می نوشتم  

از آسمون و از بارون 

صدای رعد و برق وحشتناکی  اومد  

ولی از بارون خبری نشد تا امروز 

منتظرم  

منتظرم تا بارون بباره  

دلم برای بارون تنگ شده  

دلم برای دریا تنگ شده  

دلم برای خیلی چیزها تنگ شده 

 

چرا آدما وقتی درگیر زندگی می شن قشنگی های زندگی یادشون می ره ؟؟  

 

نمی خوام یادم بره قشنگی های زندگی  

 

یاد کتاب چه کسی پنیر مرا برداشت افتادم  

 

برام دعا کنید  

 

آخرین خبر

سلام فقط دلم می خواد ماه خرداد زودتر تمام بشههههههههههههه  

 

امروز تولد کیانا است . 

نمی دونم این دو روز چه جوری برنامه ام رو جور در بیارم . 

 

فردا کلاس تخته هوشمند از ساعت 3:30 بعد ازظهر تا 7 غروب همه چیز رو به هم ریخته  

 

امروز که به کلاس نمی رسم  

 

فردا چه کار کنم .  

 

خدایا خودت یه کار ی کن این کلاس فردا نباشه   

 

 

 

از هفته ی دیگه کلاس هام تموم می شه  

 

می خوام استراحت کنم  

 

خیلی بهش احتیاج دارم  

 

کاش می شد چند روز سر کار نیام  

 

 خدایا کمکم کن   

 

دیگه جدی می خوام برنامه مسافرت بذارم  

 

با امید حق

 

 

بعد از نماز صبح بود که طبق معمول خوابم نمی برد و مشغول فکر کردن به برنامه روزانه بودم که ناخوداگاه خوابم برد  

 

رفتم مشهد . 

تصور ضریح امام رضا علیه السلام بدون هیچ مانعی برای زیارت شعف آوره و فکرکنید بعد از اون جا  

  

 

وای خدایا  

رفتم به کربلا  

 

پیش امام حسین  

چقدر اون جا گریه کردم  

چسبیده بودم به ضریح شش گوشه ای آقا  

 

خدایا چه لذتی داشت  

 

دومین ۲۷ اردیبهشت

سلام . 

دومین ۲۷ اردیبهشت زندگی من و محمد هم گذشت و ما دو ساله شدیم . 

اما چون سالگرد عقدمون با شهادت حضرت فاطمه سلام الله مصادف شد تصمیم گرفتیم خیرات کنیم . 

از صبح زود کمکم کرد و سبزی پلو با مرغ درست کردم و دادیم به یه سری نیازمندان . 

امیدوارم خدا قبول کنه. 

 

یه هدیه کوچیک به اضافه یه شاخه گل خوشکل هم برای همسرم گرفتم .  

امیدوارم خوشش اومده باشه 

  

 

خدایا شکرت  به خاطر همه نعمت هات

 

یا حق   

 

از این خیلی خوشم اومد واسه همین گذاشتمش