تولد

سلام امروز تولد همسر عزیزمه


عزیزم تولدت مبارک


روزهای سختی داشتیم و امروز تولدتته

می دونم هیچ چیزی واسه این که جبران زحمت هات باشه نمی تونم انجام بدم

کادوی تولد تصویب شد که یه کاپشن باشه واسه محمد عزیز ولی هنوز فرصت نشد با هم بریم بخریم


یک کیک کوچولو هم با هم خریدیم و خوردیم


به خاطر بعضی چیزها جشن رو عقب انداختیم

آخه سعید نبود


دلم می خواد یک کیک بلژیکی بخریم (وقتی سعید اومد)


بازم تولدت مبارک عزیزم

سلام

سلام

می دونم مدت هاست این جا ننوشتم

لااقل از وقتی سبحان دنیا اومد

چند وقتی که درگیر سبحان بودم و الان هم که درگیر ...

سعید رفته سربازی

روز اول خیلی قاطی بودم

اصلا حوصله نداشتم

مخصوصا این که با آسم شدید سرما هم خورده بود...

نمی دونم

خدایا صدای من رو می شنوی 

احساس می کنم نگرانی هام تمومی نداره

دلتنگی سعید یک طرف و اوضاع مهدی از طرف دیگه

داره از درون خرد می شه

نمی دونم واسه چی تموم نمی کنه این وضع رو

بهش نمی تونم بگم چون خودش خیلی داغونه

خدایا این کی بود وارد زندگی ما شد ...

تمام زندگی ما رو تحت شعاع خودش قرار داده

مهدی دیوانه

این همه بهش گفتیم این دختر فاطره خیلی خوبه به دردت می خوره ولی قبول نکرد

چقدر گفتم این دختره نه خانواده درست و درمون داره نه خودش به درد تو می خوره

گوش به حرف ندادی

نمی دونم هنوز هم دلخوش به چی اون هست ؟؟

یا از ترس یا ...

واقعا نمی دونم

نمی خوام به کارهای این دختره فکر کنم چون دیوونم می کنه

چیزی که الان داره اذیتم می کنه اینه که می بینم مهدی داره از درون منفجر می شه

دیشب موقع شام نزدیک بود بزنم زیر گریه

چشماش پر از غم بود و پر از درد

خدایا خودت یه جوری این مشکل رو حل کن

می دونم در حق من ظلم کرد و شاید داره جواب اون رو می بینه ولی من اصلا راضی نیستم


نگرانی امیر که دیگه ....

طفلکی همه چیز رو توی خودش نگه می داره


یه وقتایی فکر میکنم ............................................................


دلم می خواد فراید بکشم

همه اش خودم رو به کتاب و کار و زبان سرگرم میکنم

ولی اصلا حواسم به این چیزا نیست


خدایا نذر کردم براشون که مشکلاتشون حل بشه

دیگه چه کاری از من بر میاد

منم که باید کم کم آماده بشم ولی با این همه نگرانی  چی کار کنم



باور کردنی نیست که سعید این قدر بزرگ شد که رفته سربازی

دلم براش خیلی تنگ شده

حتی واسه قُر زدنش

خدایا


خودت بهم آرامش بده