سال نو مبارک

سلام  

 

جالبه که امسال اولین سالی بود که روز اول سال آپدیت نکردم ... 

سال ۱۳۸۹ 

 

و امسال هم با دلتنگی شروع شد 

 

الان که این مطالب رو می نویسم مدرشه هستم  

روز هفتم فروردین  

 

بله درسته  

مدرسه  

چون دانش آموزان پیش دانشگاهی دارن مثلا توی مدرسه درس می خونن 

و من 

 

شدیدا دپرس 

از این کار بیهوده که بشینم توی مدرسه و............. 

 

تنها حسنش این بود که به اینترنت دسترسی دارم  

 

دلم تنگ شد  

واشه نوشتن و واسه خوندن  

 

وقت اومدم و دیدم چند وبلاگ هایی که منتظر آپدیتشون بودم آپدیت نشد بیشتر ناراحت شدم 

 

شاید اونا هم مثل من دلتنگن  

 

شدیدا از این که توی ایام تعطیلات اومدم مدرسه پشیمونم  

 

مخصوصا که فکر می کردم باید ۷:۳۰ مدرسه باشم در حالی که ۷ باید می بودم و یه تذکر مدیر بیشتر ناراحتم کرد  

 

بگذریم  

 

شاید حدود ساعت ۱۰ بیام و اتفاقات این چند روز رو بنویسم  

 

فعلا فقط سال نو مبارک 

 

کاش کسی بود باهاش حرف بزنم  

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد