درد و دل...

سلام  

یادم نیست آخرین بار کی نوشتم !! 

این روزها برای سال جدید برنامه ریزی می کنم . 

محمد شدید هوای مشهد به سرش  زده امروز بهش گفتم بلیط بخر بریم ... 

پنج شنبه دکتر میاد شمال و قرار راجع به پایان نامه اش صحبت کنن . 

خدا کنه همه چی به خیر بگذره !!!!!!!!! 

 

چند کلمه با دریا : 

سلام دریای من  

خوبی 

دیروز رو برای خودسازی روزه گرفتم 

باید خیلی چیزا رو تغییر بدم  

احساس می کنم انرژی ام کم شده  

دریای مهربون من  

به من گفته بودی ماه بهمن یه خبر مهم اتفاق میوفته  

اما ؟؟؟ 

 

دلم می خواد یکی بهم کمک کنه  

کاش اون قدر قدرت داشتم که بعضی چیزا رو تغییر بدم  

می دونم بسته ام به قدرتی ناب و بزرگ 

خدای بزرگ من  

من هر چه دارم از تو دارم  

تو یه راهی جلوی پایم بگذار  

 

 

بابا چند وقته شدید گیر داده که بره خونه داداش بزرگه و اونم همه اش در حال فراره  

یکی نیست بگه چرا حرفت رو بهش نمی گی  

چرا نمی گی ما نمی خوایم با خانومت ارتباط داشته باشیم   

چرا نمی گی دوست نداریم بیاد خونه ما 

 

دیشب سعید می گفت تو به بابا بگو 

عصبانی  شدم و گفتم مگه من وکیل و وصی اونام  

مقصر خودشونن که بدون هماهنگی هر کاری می کنن  

مهدی هم بود و شنید  

بیشتر از اون عصبانی بودم  

گفتم بابا نمیگه به تو چه مگه خونه تو می خوام بیام  

  

دیشب نمی تونستم بخوابم  

همه اش توی  فکر و خیال بودم 

چرا راحتمون نمی ذاره  

خسته شدم  

از کارهای بابا  

زنش که جای خودش رو داره  

چرا نمی فهمه  

چرا نمی بینه  

 

محمد وقتی شنید ساکت شد و گفت اگر یه پدری بود که به بچه هاش ارزش می داد و کاری براشون می کرد می تونست انتظار داشته باشه که بچه هاش بهش احترام کنن . 

 

واقعا هم همین طوره  

 

دیشب تمام فکرم این بود که چرا بعد از این همه سال نمی فهمه  

چرا !!! 

خدایا چرا چشماش باز نمی شه  

چرا نمی فهمه با ما چی کار کرده  

و چه بلایی سر من آورده  

 

خدایا این زجر های یک شب درمیونم رو چرا نمی بینیه  

چرا !!!!!!!!!!!!! 

 

خدایا نمی خوام شکایت کنم  

فقط دردو دل میکنم 

به من صبر بده و یک راهی برای درست شدن خیلی چیزا  

 

یه جوری بهش بفهمون   

 

 

خدایا این همه حرفایی که توی دلم مونده رو به کی بگم ؟؟ 

به کی بگم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد