تولدت مبارک

از آمدم بپرسش حال تو ای امید

ای مادری که هر نفسم گفتگوی تست

باز آمدم که بوسه زنم برمزار تو

ای مادری که هر نفسم گفتگوی تست

***

باز آمدم که شکوه کنم از غم فراق

وز بانگ ناله، روح ترا با خبر کنم

مادر! غم تو همنفسم شد بجای تو

با این غم بزرگ ، چه خاکی بسر کنم؟

***

جان دخترت  فدای تو، ای مادر عزیز

کی دانی از فراق ، چها بر من گذشت؟

هر لحظه ای که در غم مرگت ز ره رسیده

با سوز آه آمد و با چشم تر گذشت

***

غمخانه است سینه ی من در فراق تو

آنکس که هست از غم من باخبر، خداست

آگه نبودم از غم بی مادری، ولی ـــ

مرگت پیام داد که: بی مادری بلاست

***

وقتی ز دست ما و نماند از برای ما

غیر از غمی ، شکسته ودلی، جان خسته ای

تو مرغ جاودان بهشتی شدی ولی ـــ

داند خدا که پشت کمرم را شکسته ای

***

مادر! بخواب خوش ، که زیادم نمیروی

جانم فدای تو ، منزل مبارکت

مادر بخواب ، کعبه ی من خاک کوی تست

قربان خاک کوی تو ، منزل مبارکت. 

 

 

امروز روز تولدت توست مادرم .... فقط چند روز مانده بود به تولدت ...هدیه ای که برای کنار گذاشته بودم  

و تو ۴ روز قبل از تولدت رفتی  

 

ناراحتم  

از مهدی که بدون برنامه ریزی و بی خبر با این که می دونست ما پنج شنبه برنامه داریم رفت مشهد و برنامه ژنج شنبه رو بهم زد 

خدایا یعنی این واقعا انصافه !!! 

هنوزم ازش دلگیرم ولی می دونم که باد این گرد و غبار را خواهد برد  

 

دیشب خیلی حال بدی داشتم وقتی از خونه بچه ها اومدیم خونه انگار روحم را جایی جا گذاشته بودم  

 

 

احساس بدی بود 

خدایا شکرت  

به خاطر همه چیزهایی که دارم  

  

 

من تنهایی و توی تنهایی خودم برات تولد می گیرم  

کاش بودی  

هر چند تو هستی کنارم   

ولی کاش منم می دیدمت

هر روز صبح برات سوره یس می خونم   

تا هم خودم آرامش داشته باشم و هم  تو  

برام دعا کن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد