فردا روز ولایت امام زمان است

 

 

سلام  

فردا روز مهمیه و از اون جایی که فردا کارم خیلی زیاده شاید نتونم آپ کنم . 

فردا روزیه که امام زمان ما در این روز به ولایت و امامت برگزیده شده اند . 

این روز رو قدر بدونید . 

 

دلنوشت: 

 

نمی دونم چرا اسم این نوشته رو دلنوشت گذاشتم چرا که همه ی این نوشته ها دلنوشت هستند . 

 

حالا که درسم تموم شده و امتحان برگزار شده احساس می کنم یه چیزی گم کردم ... 

ای کاش پارسال عوض اراک می تونستم اینجا قبول بشم ... 

امسال که خیلی سخت بود  

اما باز هم خدایی هست که صدای منو بشنوه  

این روزها خیلی دلم گرفته  

یکی دو هفته پیش خواب دیدم ساندویچ درست کردم و دادم مسجد  

دیشب هم خواب دیدم دارم آش رشته درست می کنم  

نمی دونم شاید این خواب ها رو واسه این می بینم که این هفته پنج شنبه سالگرد مامانه 

امروز قصد کردم آش رشته درست کنم  

خدا کنه بشه   

آخه وقتی می خواستیم بریم خرید دیشب دیر رسیدیم و ساعت ۸:۳۰ که رسیدیم به سوپر مورد نظر در مغازه تخته شده بود. 

و خرید این ماهمون به تعویق افتاد  

آخه منو آقا محمد قرار گذاشتیم هر ماه خرید اون ماه رو در کل یک روز انجام بدیم  

امروز اگر بتونم کتابسرا برم واسه خرید کتاب مورد نظرم هم خیلی خوب می شه  

 

به قول معروف می خوام با یک دست چند تا هندونه بردارم 

امروز تا ۲ مدرسه هستم و ساعت ۳ هم محمد باید بره جایی کار داره چه شود امروز !!! 

خیلی دلم مسافرت می خواد ولی باشرایطی که وجود داره ظاهرا نمی شه  

خدا خودش بهم کمک کنه چون چند روزه شدیدا قاطی کردم 

سر چیزای کوچیک با محمد بحث می کنم ... 

خودم هم نمی دونم چی شده !!!! 

 

شاید برگردم  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد