محمدم تولدت مبارک

امروز 9 آبان تولد محمده   

چون قرار شد تولد رو روز دوشنبه برگزار کنیم باقیش رو بعدا می نویسم .  

 

 

نمی دونم چی کادو بگیرم .    

 

محمدم تولدت مبارک  

  

 تولد

 

  

 

 

 

محمد این هفته امتحان داره خدایا می دونم به حرفم توجه می کنی ...   

 

دیشب تولد گرفیتم برای محمدم  

 

 

دیروز همه اش توی راه بودم  

 

از مدرسه به خونه  

 

اومدم خونه برای شام لازانیا درست کردم و سوپ و سالاد  

 

ظهر همه این کارها رو انجام دادم چون عصر قرار بود برم خیاطی 

 

مریم جون اومد دنبالم و بعد از اذان مغرب رفتیم خرید  

 

اول که کادو نخریده بودم  

 

مریم جون هم همین طور  

 

مریم جون یه سکه واسه محمد خرید و من دلم می خواست یکی از اون گلدون های نقره ای که محمد دوست داره رو بخرم  اما خیلی گرون بود  

 

بی خیال شدم و رفتم یک تابلوی زیبا خریدم  

  

 

بعد رفتیم واسه فاطمه پارچه خریدیم فاطمه توی بازار به ما ملحق شد و بعد از اون هم رفتیم خیاطی  

 

سپس کیک و خانه

به قول مریم جون دو منظوره  

 

شب اولش عمو به مریم جون گفت نیاد خونه  ما  

بعد راضی شد 

 

خلاصه دیشب تولد قشنگی گرفتیم  

 

امیر طبق معمول کتاب خرید  البته با سعید شریکی

 

حسین و فاطمه پیراهن مردونه  

 

مهدی روان نویس و خودنویس   

 

 

امروز هم کلی کار دارم  

 

 

مدارس هم به خاطر آنفولانزا تعطیل شدند  

 

اما ما کادر مدرسه باید باشیم  

 

نمی دونم در کانادا چه خبره ...  

 

!!!!! 

 

درگیر مرتب کردن خونه و وسایل خونه و بقیه چیزا هستم  

 

امروز هم تخت و میز آینه و صندلی ها آماده می شه  

 

نمی دونم چرا ولی دوست ندارم این روزا زود تموم بشه  

 

شاید واسه این که باید از خونه برم  

 

شاید دلتنگی  

 

شاید.......... 

 

خدایا کمک کن همه چیز همون طوری که من می خوام و تو می پسندی پیش بره  

 

 

دوستت دارم خدا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد