تولد حضرت علی علیه السلام گرامی باد

سلام 

تولد حضرت علی علیه السلام که اسوه بزرگی و ایثار بودند را روز مرد نامگذاری کردند . 

راستش نمی دونم برای دو تا پدر ها چی باید بخرم . 

به سمانه قول دادم که امروز با هم بریم بازار . 

امروز صبح ساعت ۶:۳۰ بود که بیدار شدم و رفتم واسه آزمایش . خدا کنه همه چیز نرمال باشه . 

بعدش من و محمد رفتیم امزاده قاسم علیه السلام .  

 

خیلی خلوت بود . خیلی حال داد .  

رفتیم خونه صبحانه خوردیم . ساعت ۸ صبح بود که ساعت سر میدون خونمون زنگش به صدا در اومد .  

خداییش عجب چیزی ساختن  

شبیه کلیسا شده .  

ولی چند روز  پیش دیدم که اسم الله و محمد و علی بالای ساختمان زده شد .  

حیف نیست اینجا مدرسه بشه . 

بعد از چند سال درب و داغون می شه . 

 

الان مدرسه ام و شدیدا خواب دارم . 

چند روزیه باید سعید تنبیه بشه . به خاطر کار پریشب و این چند روز . 

 

خدایا امروز خیلی دعا کردم . راضی ام به رضای تو .  

 

 

روز مرد بر همه مردان مبارک باد ........... 

 

 

واییییییی برای محمد چی بخرم ؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد