خواب عجیب

دیشب خواب عجیبی دیدم .  

 

هنوز تاثیر این خواب روی من وجود داره . 

 

خیلی طولانی بود ولی مهم ترین اتفاقش این بود که من توی حرم حضرت معصومه بودم که خیلی از مراجع و علما اون جا تشریف داشتن .  

 

روز چهلم آقای بهجت بود .  

 

وقتی داشتم از اتاق هایی که درهای چوبی داشت خارج می شدم شوهر خاله ام رو دیدم که توی یه جمعی ایستاده کمی اون طرف تر که اومدم دیدم یکی می گه آقای صافی گلپایگانی فوت کردن .  

 

باور نمی کردم .  

 

اومدم پیش شوهر خاله ام که ببینم راسته یا نه . دیدم که می گه درسته .  خیلی گریه کردم . 

 

با خودم می گفتم 40 ام آقای بهجت آقای گلپایگانی فوت کردن اگر همین جور پیش بره همه علما می رن و خدا به داد ما برسه .... 

 

خواب خیلی عجیبی بود .  

 

هنوز هم فکرم مشغوله!!!!
 

خدایا خودت کمکمون کن . 

 

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد