سلام چرا که سلام نام خداست!

به نام خدا 

خدایی که از روح خود در من دمید و مرا خلیفه ی خود در زمین قرار داد.

به جای آوردن شکر نعمت هایش برایم مقدرو نیست .

بزرگی است که بزرگی اش قابل سنجش نمی باشد .

مهربانی است که مهربانی اش وصف ناشدنی است .

سال ها پیش کاربر پرشین بلاگ  بودم . سال هایی بود که با غم و اندوه بسیار گذشت . در اوج ناراحتی شروع به نوشتن در وبلاگی کردم که ساخته بودم . عناوینی که نوشته می شد گوناگون بود و به قول خواننده هاش با  اینکه بعضی از نوشته هاش شاد بود و باطنز سر و کار داشت اما پر از غم بود .

سال ها در اون خونه کوچولوم نوشتم . با خیلی ها آشنا شدم . دوستان خیلی خوبی پیدا کردم و کم کم بعضی چیزها شد دردسر . شناخته شدن از طریق فامیل و اقوام و آدم هایی که به ظاهر دوست بودن ولی کوچکترین شادی آدم رو نمی تونستن ببینن .

توقعات بعضی ها بالا رفت و منظوری که در نوشته هام بود تبدیل به برداشت شخصی شد .

یکی می گفت عاشقی . یکی می گفت نا امیدی . یکی می گفت ...

این بود که به فکر ساختن یه وبلاگ جدید افتادم اما نمی دونستم که می تونم مثل گذشته آپدیت کنم و به دوستانم سر بزنم یا نه ... 

تصمیم دارم زود به زود آپدیت کنم و خیلی چیزهایی که در فکر و ذهنم می گذره این جا منتقلش کنم . شاید که نظرات سازنده دوستانم به من کمک کنه . 

یا حق

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

یاس دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.yaseman-17.blogsky .com

الهی در ملکوت تو کمتر از مویم. این بیهوده تا کی گویم؟
سلام. وبلاگت مبارکه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد